Tachometer overfølsom for støj ??

"jos" skrev i en meddelelse news:4bb38468$0$36558$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

:-)

Det er heller ikke ukendt at de første par prototyper aldrig bliver andet end prototyper. Det er meget normalt at ændre på et ellers færdigt design, for at få det til at fungere _helt_ efter hensigten.

--
Uffe Bærentsen
Reply to

Heh. Hvem er nu tøsefornærmet OG har skudt sig i begge fødder ?

Happy go lucky.

Reply to
Ole Geisler

Ole Geisler skriver:

Det er jo ikke noget nyt med KS.

"Ole Geisler" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Jeg er såmænd ikke værre eller bedre stillet end før - that's life on Usenet !

Mvh KS

Reply to
KS

board " - jeg synes bare det er sv=E6rt at lave printet

Ja til s=E5dan noget m=E5 du simpelthen have et print der er t=E6t p=E5 det endelige resultat. s=E5 jeg kan tilbyde dig at lave nogle print efter din tegning.. til normal takst selvf=F8lgelig.. alex

Reply to
Alex