Stregkodescanner.

Jim skriver:

Nogle er også diodelys....

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Jo, det var jeg også klar over, men det er så ikke den slags, man anvender i supermarkedet. Og de kan ikke skanne på samme afstand, som de med laser.

J.

Reply to
Jim

Jim skriver:

Nope

I know - har et par laserscannere på mit fjernlager jeg har lovet at få hentet frem til købere, har bare ikke fået det gjort endnu.

Vi bruger håndscannere i en ret professionel sammenhæng. Så jeg er lidt nysgerrig efter efter at høre hvad det er for et krav du har til håndholdte scannere? Fastmonterede er en helt anden sag, hvor vi normalt ender med noget til en 50-100 kkr.

--
/Wegge
Min holdning til Usenet -