Stik til VHS-overførsel til PC

Min far har købt en "stik" (Elements) hvor man så skal kunne optage sine VHS over på PC'en og brænde dem med på cd/dvd. Han sætter USB'en i 2.0-stikket (driver er installeret fra medfølgende cd)og composite stikkene i vhs-maskinen. Når han tænder PVR Plus programmet som fulgte med, stiller den til composite, sætter videoen igang, trykker op REC, så virker det som om den optager, for den tæller derudaf, men der er ikke noget billede på skærmen fra VHS'en (JVC HR-XV3E). Hvad skal han i hovedtræk tænke på at få indstillet i PVR Plus-programmet, så det modtager VHS'en ? Manualen er ikke for begyndere...:-)

Annette

-------------------------------------------------------------------------------- Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere. Den har indtil videre sparet mig for at få 68 spam-mails Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails. Hent en gratis SPAMfighter her.

Reply to
Annette

ine VHS

e cd)og

den

=E6rmen

ogrammet,

-------

Hej Anette

Et muligt problem er, at han har sat composite-stikkene forkert i video-maskinen. Hvis han har sat stikket i videoens composite-_ind_, s=E5 kommer der ikke videosignal _ud_...

Mvh Jesper

Jesper H