Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?

Hej Gruppe,

Har fået mig lidt af et problem, mangler ovenstående kabel temmelig meget, min leverandør har skudt leveringstiden ud, så nu brænder det snart på for mig!

Jeg har prøvet alle kabel-firmaer jeg kunne finde på nettet, men uden held! :-(

Er der nogen der ved hvem der har sådan noget på lager?

PFT

Mvh Gert K.

Reply to
GK

Hej Gert

Har du checket RS Components og Farnell ?

Max skrev i en meddelelse:

Hej Max,

Ja, jeg har checket på deres hjemmesider, men syntes ikke jeg kunne finde det, har også kigge hos Elfa/ ringet til AARL.

Mvh Gert

Reply to
GK

"GK" skrev i en meddelelse news:AL0qh.9$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Hva´ me´ almindelig telefonledning? Det hedder godt nok 0,5 mm, men omregnet kommer det jo også meget tæt på.

Erling

Reply to
Erling Nansen

Erling Nansen skrev i en meddelelse:

Hej Erling,

Ja, det kunne sikkert godt gå, men har ikke set det med farverne Sort, brun og blå.

Mvh Gert

Reply to
GK

"GK" skrev i en meddelelse news:Ft3qh.25$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Nej, ok. Bare en idé

Erling

Reply to
Erling Nansen

.....og hvorfor skal farverne absolut være de angivne?

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

Karsten H. skrev i en meddelelse:

Hej Karsten,

Et krav fra kunden, hvilket er forståeligt, da alt deres udstyr er markeret på terminalerne til disse ledningsfarver.

Mvh Gert

Reply to
GK

-og Du har prøvet:

Og har de det ikke, kan de lade det fremstille. De har lavet en del specialkabler til mig gennem tiden. Der er en minimumslængde for alt :-(

"GK" skrev i en meddelelse news:sDSph.119$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Søg evt. på Lapp Cable eller Ölflex. Jeg vil tro, at LMG eller Solar har det.

Hilsen

Per
Reply to
Per Kaaber

Bo Bjerre skrev i en meddelelse:

Hej Bo,

Yes, flinke folk, de vil, som du skriver gerne fremstille det, men det vil tage en del tid for de kan levere, jeg har et par tusind meter i ordre hos Solar, men de har nu udskudt leveringstiden 3 gange :-(

Så nu er det ikke sjovt længere!

Mvh Gert

Reply to
GK

Per Kaaber skrev i en meddelelse:

Hej Per,

Jeps! Solar har det normalt, men det er i restordre og leveringstiden bliver konstant udskudt! LMG har det ikke, har prøvet dem.

Mvh Gert

Reply to
GK