Sony cd def.

Hejsa gruppe

har et defekt anlæg (sony MHC-801), cd'afspilleren vil ikke detektere cd'en(nogel gange vil den godt, men ka ikke læse den) jeg kan se at lasere kører på og ned hver gang, nogle gange spinder den den op. Jeg kan se a der er lys i laseren (vha et cam). Men mit kendskab til rep af cd aspillere ligger på noget nær 0. Er der en deruder den vil komme med et fornuftig råd?

MVH

René

Reply to
René Jensen