SMS interface.

Hej i hytten

Er her nogen som har prøvet at bygge det sms-interface som blev bragt i Elektor Electronics i januar og marts 2002 numrene. Jeg tænker på erfaringer med det, er det godt eller skidt, eller er der et alternativ. Jeg tænker også lidt på om der findes en billigere løsning. Det skal hovedsageligt bruges til at styre varme i et sommerhus, måske også til leg...

Mvh. Manse

Reply to
Manse

hej

jeg kiggede på det og besluttede derefter at købe et færdigt modul fra BD Consult i Hobro.

-- Venlig hilsen

Viggo Erstat "punktum" med . i email adresse " Manse" skrev i en meddelelse news:3fa7ba0f$0$45340$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

også

Reply to
VIP

Hvad er prisen for sådan et ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

-- Venlig hilsen

Viggo Erstat "punktum" med . i email adresse "Christian B. Andresen" skrev i en meddelelse news:3fa8a4cf$0$30067$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

BD

Reply to
VIP

"VIP" skrev i en meddelelse news:3fa8b2f3$0$94868$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Hmmm

Der blev den så hurtigt unteressant..!!! Den i elektor kan man købe færdig til 179 ? +moms.

Mvh Manse

Reply to
Manse

Der skulle naturligvis stå 179 Euro..