Skruetrækker til mobil

Hej.

Hvad er navnet på denne type skruetrækker:

net.dk/skrue.htm Evt. hvor man kan købe den henne.

På forhånd tak..

Venlig hilsen

Lars P

Reply to
Lars Pedersen

Mig bekendt hedder det en tri-wing. Brinck og Aage Nielsens Eft. burde kunne skaffe den, da de er forhandler af Velleman, som har sådanne bits i deres program.

Ellers Prøv

Evt. find varerne via
og bestil varernummer via .com, for på .com kan du betale med visa, det kan du ikke på den tyske side (det suger, ved det).

Mvh Morten

Reply to
Morten

"Morten" wrote in news:41641837$0$204$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk:

Hej Morten.

Det er lige præcis dem jeg søger, jeg takker mange gange for dit svar. Det er kanon, nu er det bare at finde dem til en god pris :-)

Venligst Lars

Reply to
Lars Pedersen

Jeg kan forestille mig at du kan finde dem billigt ved t-hansen. De har en del mobil-reservedele og værktøj.

-- Gert

Reply to
Gert

Gert wrote in news:41642ed3$0$258 $ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk:

svar.

har

Hej Gert

Nej desværre, det var osse min tanke. Jeg var derude idag, men de havde den desværre ikke.

Tak for svaret

Venligst Lars P

Reply to
Lars Pedersen

Hej Lars,

Er det blot til at skille en enkelt tlf. her og nu (og måske en sjælden gang fremover), kan du selv slibe en ud af et stykke pianotråd - tryk evt. først enden af lidt opvarmet plastic mod skruen for at få en model.

(Det skulle vel ikke være en Nec du vil skrue i ?)

--
Venlig hilsen,
Søren

Biltema har et sæt med bits til diverse underlige skruer (128 forskellige!) jeg vil tro at den er deri - men ved det iikke bestemt

/carsten

Reply to
Carsten Holck

forskellige!)

Jeg vil tro den ikke er det! De meget små "mobil"-kærve har jeg (endnu) kun set som skruetrækkere....

/Anders

Reply to
Anders F

"Søren" wrote in news:Xns957AD0259883o8oLOOKatHOMEo8o@212.242.40.196:

Hej Søren

Jo, det er en NEC e616, Det er så kun en enkelt, jeg har inde nu, men det er jo meget rart at have værktøjet fremover. Den bruges fx osse til en gameboy. Men de priser jeg har set er lidt pebert, de koster 400 kr hos RS hvor TW#0 ikke engang er med. Har set de er lidt billigere i udland, men så kommer moms og transport.. Og manglene Visa-kort :-(

PS. Det er ellers en meget god ide, det med plastikken til model

Venligst Lars

Reply to
Lars Pedersen

Lars Pedersen wrote in news:Xns957B65BDBD6ArainSPAMNEJTAKsanetd@130.226.1.34:

pianotråd

til

Forresten Søren, ved du hvilken størrelse af tri-wing der skal bruges til sådan en NEC telefon

Venligst Lars

Reply to
Lars Pedersen

Har set de er lidt billigere i udland, men så

Der kommer da ikke ekstra moms på fra et land i eu

Hilsen Jørgen

Reply to
Jørgen L.

Jo, hvis virksomheden har solg så meget til Danmark at de skal opkræve dansk moms... Vi har vel det højeste moms-niveau?

kimjand

Reply to
Kim Johan Andersson

Det har du ret i , jeg har dog købt meget i udlandet, og har endnu skulle betale dansk moms. ved du hvor meget der skal til ? før en virksomhed skal betale dansk moms ?

Hilsen Jørgen

Reply to
Jørgen L.

Jeg tror det er noget med 800kkr, men jeg kan ikke lige huske det. Men der er efterhånden mange der opkræver moms, så vidt jeg har hørt fra andre, selv er det vist kun Amazon jeg har skullet betale dansk moms hos.

Kimjand

Reply to
Kim Johan Andersson

Hej Lars,

OK

Av :(

Kender det.

Da jeg for en 10..15 år siden skulle åbne en GameBoy-casette brugte jeg blot plastic'en til at skrue med (det var vist en torx eller sikkerhed- torx, som jeg dengang ikke havde en 'trækker til) og jeg har fremstillet værktøj til andre underlige kærvtyper med den metode gennem tiden, så jeg ved at den virker :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Hej Lars,

Jeg ved ikke noget om hvilke størrelser de kommer i, men jeg skal snart til at fabrikere en til min e313, da Nec har "glemt" at lave et par kontakter til ladning i bordlader (man skal da også altid lave alting selv ;-/

Det ladestik der er på e313 er for tåbeligt og yderligere gemt bag en gummiklap der næppe holder længe, specielt i betragtning af at den kun kører op til 7 kvarters tale på en nyopladning (uden video og selvfølgelig endnu mindre med video, selv med laderen forbundet konstant), så det er en daglig manøvre at flå gummiklappen op og i :(

(Og her i DK kan de ikke engang finde ud af at sælge det ladekabel til cigartænderstik som 3 fx. forhandler i Australien, så noget må der gøres).

--
Venlig hilsen,
Søren

"Jørgen L." skrev i en meddelelse news:QQ79d.1753$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Det fremgår af told og skats hjemmeside, grænsen er 100-300 tkr salg til DK svjh.

Reply to
TGD

"Lars Pedersen" skrev i en meddelelse news:Xns957AB471ACF6CrainSPAMNEJTAKsanetd@130.226.1.34...

de har nogen skruetrækker sæt med "sjove" hoveder.

Reply to
TGD

Hej Anders,

I den lokale isenkræmmer (HW Gør Det Selv) lovede de mig at de kunne tage bits hjem ned til TORX #5, men de var svinedyre, så jeg nøjedes dog med et "urmagersæt" TORX #5..#9 til omkring 30 dask i Føtex.

--
Venlig hilsen,
Søren