Selvdefinerede signaler i Pspice?

Hej,

Er der en måde hvorpå man kan lave eller importere mere eller mindre komplekse selvdefinerede signaler i PSpice enten i frekvens eller i tidsdomænet?

Mvh.

Morten

Reply to
Morten M. Jørgensen

Ja, brug f.x. en PWL generator. Den kan vrides til at tage data dra en fil.

Yderligere hjælp kan give, i morgen, når jeg vågner... Spørg løs

Hmmm.....sådan en djævel har jeg ikke hørt om før....det må du meget gerne uddybe.

Lyder helt perfekt ;-)

-- Morten

Reply to
Morten M. Jørgensen

Fungerer kommandoerne også i LTSpice? Mvh Jeppe

Reply to
Jeppe Holm

Ja, pwl definitionen er med helt tilbage fra Berkely SPICE for mange år siden

-men hvorfor ikke bare bruge pspice. Der er komponenten med i schematic editoren.