rep af alm kamera, minolta orion

Jeg har et minolta orion kamera, som er let defekt, eller rettere defekt nok til ikke at virke efter hensigten.

Kameraet zoomer fint, displayet er ok, blitsen er der stød i, og det reagerer på "affyringsknappen" som normalt, men den knipser blot ikke billedet. Displayet registrerer at der er trykket på knappen, men billedet affyres aldrigt.

Det er altså ikke et gement kontakt problem, omend det ved første øjekast ser sådan ud. Knappen virker ihvertfald, men det er som om noget holder igen på kameraets udløsning.

Nogen der har nogle gode tips til hvad jeg evt kunne kigge efter?

Mvh Henrik

Reply to
Henrik Mortensen

Hej Henrik,