Re: fran ICL 232 CPE til Max 232 CPE ..

Hey...

google er din ven :

.. men tjek det nu lige

men jeg mener bestemt de er ens... (: men uden helt at sige det... måske lidt med størrelsen på capsene.. men er de mere en 1uF er det vel ok

-- Mvh Kasper

Hejsa ., > > Er der nogen der kan grave en datablad frem over ICL232CPE ., og fortælle > mig om den har samme benforbindelser som Max232CPE ? .. > > Det skulle være en Rs232 Line Driver/ Receiver .. > > Jeg har læst et sted at de skulle være identiske ., men kan ikke få det

til

at passe med forbindelserne på mit print ... > > Hvis de ikke er identiske ., hvilken kan jeg så bruge ? > > ~~Frank ., > >
Reply to
Kasper

C O P Y C A T skriver:

Det har den, blot er den ikke så god. Intermec havde problemer med nogle printere, her hjalpå det at sætte Maxim kredsen i.

det er Modelbane Europas hjemmeside

Det gør ikke det mindste .. jeg skal den anden vej .. Dvs bygge noget tilsvarende ., bare med en Maxim kreds i stedet for ..

Og hvis nogen skulle være interesseret, så skulle det gerne blive til en Link Adapter til IDEC / Squard D / Allen Bradly PLC ..

~~Frank.,

Reply to
C O P Y C A T