pc skærm viser ikke rød farve

Hej,

Min XP maskine viser ikke farven rød men sort på farve paletten, men modtageren får den røde farve, min skærm viser sort

På forhånd TAK for forslag.

Hilsen Peter

Kunne det være det lille print der sidder for enden af billedrøret ?

Reply to
Peter

Peter skriver:

Er der ikek nogle OSD menuer på din skærm ?

Ja, eller kablet op til din skærm.

Jo det er der, men helt ærligt så ved jeg ikke lige hvilken jeg skal lede efter, er ret dum til disse ting.

Reply to
Peter

Peter skriver:

En der normalt viser rød farve, bladr lidt rundt og sem om der ikke kommer en frem.

Nogle monitors viser de 3 grundfarve, hvis de tændes for, unden at der er en pc tilsluttet.

Kan vi få den til at vise en rød farve, denselv har genereret kan vi se om det er internt i monitoren fejlen er, eller på kablet.

OK Klaus,

Jeg prøver, tak for hjælp! Hilsen Peter

----------------

Klaus D. Mikkelsen wrote:

Reply to
Peter

jeg gætter på et knækket skærmkabel

--
Calle.
Reply to

Det kan du gøre over i dk.ed...skaerm. Herinde gætter vi på dårlige lodninger og defekte lytter ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Kim Voss Schrader

Ikke hvis det skal loddes for at virke igen ;-)

--
Calle.
Reply to