Ny termostat til Bosch køleskab

Hejsa,

Jeg har et Bosch køleskab KGV24320/4. Jeg skal have en ny termostat til dette apparat, men jeg kan se at der findes mange "universal" termostater.

Kan jeg bare installere en hvilken som helst?

Føleren er et 60 cm langt metal-rør på termostaten, som skal skubbes ind i køleskabet, så jeg er usikker på om en universal termostat vil have for lang føler?

Nogen der har prøvet det her før? :)

/Jan-Erik

Reply to
jan-erik