Navn på kontakter?

Hej!

Jeg kan skisme ikke huske hvad disse små printmonterbare kontakter hedder.

Her er et billede af een:

(Bunden t.v.).

Navn please?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Kim Voss Schrader

Farnell kalder dem 535-916 :o)

René

Reply to
René O. Nielsen

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@tdcadsl.dk...

Jeg mener der står "tact switch" på poserne nede i firmaet.

??

mvh JBH

Reply to
JBH

Hej!

Farnellnummeret Rene fandt er fint. Tak for hjælpen til jer begge!

-- Mvh, Kim Voss Schrader

Kim Voss Schrader

Kan man ikke skrælle dem alle steder, de sidder da på fronter til tv, m.m. ?

Reply to
Anders Jacobsen

Jo da. Men der kommer skisme ikke et navn i mit rapportbilag af den grund :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Kim Voss Schrader

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@tdcadsl.dk...

:)

Den er da så lille, at du kan vedlægge selve kontakten som bilag ;-)

og har du så også huske en stak komma'er og punktum'mer som bilag, med bemærkningen: Sættes efter behov/behag.

-- mvh Uffe

Reply to
Uffe Bærentsen

Hej Kim,

Miniature, Space Saving, Tactile Switch jfr. Omron.

Lidt sent, men jeg faldt lige over denne side:

--
Venlig hilsen,
Søren

Yes, det er dem. Thanx :)