Molex boardconnector

Hej,

Er der nogen der ved hvor, helst i DK, man kan købe disse connectors, skal bruge 25 stk: Molex part number 53729-0604.

'

Jeg syntes 29£ pr stk er meget

Mvh Anders

Reply to
Anders

"Anders" skrev i en meddelelse news:4404685c$0$27537$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Ja, hos Molex ;o)

Allan Soerensen

hehe og de 975 jeg får i overskud sælger jeg som bankobrikker ;-)

Mvh Anders

Reply to
Anders

Hej Anders

Det er vel også lige meget med overskudet hvis prisen bare er rigtig og det er vel noget du har brug for.

Du kan jo evt. prøve

"Anders" skrev i en meddelelse news:4404c5a1$0$27584$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Hos netop Molex er de de ikke så hysteriske med at sælge anbrudte pakninger, så du kan købe netop det antal du skal bruge.

Reply to
Allan Soerensen