Vedr. power-kabel til Siemens Modem type M1

Er der nogen her i gruppen, som ved hvor man kan købe disse kabler. De er udgået hos Siemens Venlig hilsen Ejnar Nielsen

Reply to
Ejnar Nielsen

"> Er der nogen her i gruppen, som ved hvor man kan købe disse kabler. De er

send mig en mail så finder vi en løsning hvor mange skal du bruge Jeg beder dig at sende mig en mail uden nospam da jeg ikke gider at fjerne sådan noget ved svar mvh henrik

Reply to
Henrik Nielsen