LCD display

Hej gruppe.

Hvor kan jeg købe LCD displays - 2x16 karakterer- der ikke skal have negativ forsyning på backplane??

MVH Søren

Reply to
Søren

"Søren" skriver:

De fleste nye displays i dag skal ikke have det. De kan nøjes med 5 volten, eller har indbygget inverter.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

[...]

Mit svar fra klokken 18:33 passede dig ikke eller ???

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

nu spurgte han jo HVOR kan jeg købe, og du svarer på hvormange der kan det han skal bruge.

så hvidt jeg kan se har du jo ikke svaret ham på spørgsmålet.

Martin.

Reply to
martin

martin skriver:

Jeg fortæller (okay mellem linjerne) at uanset, hvor han køber displays (at starte hos Brinck, eller en anden elektronikpusher tager jeg som en selvfølge) er det i dag ualmindeligt at finde et der skal bruge negativ spænding.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?