Kode på smd sikring

Hej

Sidder med en fladskærm hvor bagrundsbelysningen er holdt op med at virke. Det lader til at noget der ligner en smd sikring, sidder lige ved siden af indgangsstikket til højspændingskonverteren, er afbrudt. På sikringen, der måler 1mm x 3mm, står der kun FN, er der nogen der har en anelse om værdien, eller skal jeg bare erstatte den med hvad jeg nu kan fremskaffe.

/Morten Andersen

Reply to
Morten Andersen

en

Hey

KAn ikke lige hjælpe dig med størelsen, men der er 90% sikkert en grund til den er stået af du skal finde først :) ellers må forsyningen der og pul inverteren ud og forsyn den med en lap supply indtil den kører igen, tjek hvor meget strøm den ca bruger med belastning og sæt ca sådan en sikring i igen :)

Kasper

Reply to
Repzak

til

Skide godt tip, med at tilslutte den til en spændingsforsyning med strømbegrænsning, når nu jeg ikke kunne finde nogen anden fejl. Nu spiller den igen. 1,4A@12V bruger baggrundsbelysningen, hvilket jeg umiddelbart synes lyder rimeligt.

/Morten

Reply to
Morten Andersen

Hejsa

en

Måske kan du finde noget på den her link:

Mvh Hauge

Reply to
Hauge