kan Hp LaserJet LCD moduler bruges til pc'er

Hej NG

Jeg står overfor at skulle smide 7 hp laserprintere i storskrald, men idet jeg nu også er i gang med at lave en htpc,så ville det jo være fedt at bruge et af disse display, da de jo er modulopbygget sådanne hp-display.

Er der nogle der har erfaring med at bruge et sådan display? og evt. kan beskrive hvordan pinout's er? Der er tale om hp laserjet 4050T, 5Si og 4M plus

/Johnny

Reply to
Johnny

Ja, jeg har tit rippet alpha-numeriske displays ud af udstyr for at genbruge dem.

Check denne side:

HD44780 controlleren er meget udbredt og langt de fleste displays bruge den, den er let at styre og kan en masse nyttige ting.

Reply to
Flemming Frandsen

Jeg håbede at der var mere et direkte eks. på et genrbug af hp printer display. Men linket er ret godt

T@kker

"Flemm> > Er der nogle der har erfaring med at bruge et sådan display?

Reply to
Johnny

På ejendommeligvis fremsatte Johnny følgende påstand:

men

Da du ikke har nogen mail, må jeg skrive her..

Hvor i landet bor du? Jeg mangler nogle reservedele til min brother lp, det er noget af det elektronik, der styrer scannermotoren. Måske er der det i een af dine?

Claus

Reply to
Claus Tersgov

"Claus Tersgov" skrev i en meddelelse news:cg468a$fpf$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...