hjælp til programmering af 74S571 PROM

Hejsa,

Er der mon nogen ude i det ganske land, der har mulighed for at hjælpe mig med at programmere 2 PROM'mer af typen 74S571 (512x4)??

Jeg har (bestilt) de tomme PROM'mer og har en 512-byte binær fil, der skal lægges ind med de lave 4 bits i den ene PROM og de høje 4 bits i den anden PROM.

Hilsen Carsten

Reply to
Carsten Brasholt

Jeg tror nok der er behov for flere opplysninger, du skjønner, programeringsalgoritmene varierer meget for slike kretser, alt etter fabrikat.

Du burde ha bestillt dem ferdigprogrammert!

HM

Reply to
Harald Mossige

Min dataio 2900 kender kun National DM74S571, hvor i landet

--
/carsten
Reply to

Roskilde!

Hilsen Carsten

Reply to
Carsten Brasholt

Carsten Brasholt Skrev dette den 27-10-2004 16:50:

Det er lidt langt væk, eller var du velkommen til at kommen og brænde den...

/carsten

Reply to
Carsten Holck