Fræsninger på print, defineres hvordan?

Hej gruppe,

Jeg har lavet et print, som nu ønskes ændret så en del af det kan, "knækkes" af på samme måde som når man får print hjem som kan brækkes fra hinanden.

Men hvordan definerer I normalt fræsninger i jeres printudlæg? Tegner I blot de ønskede udfræsninger i et lag for sig selv?

Mvh GK

Reply to
GK

Det er noget, Du skal spørge din producent om, for det varierer den del. Der hvor jeg får lavet de fleste af mine print, er der et specielt kontur/fræselag, hvor jeg kan beskrive om fræseren kører på den ene eller den anden side af "stregen", eller i midten.