færdig ringe klok print til SAE 800

Jeg søger et færdig print til sådan en ic, er der en der har sådan et

jeg kan købe - eller få en foto kopi af,mod lidt penge.gerne det print som det her

da jeg ikke er så god til lave print selv.

på forhånd tak

Mvh Klaus Nielsen

Reply to
Klaus Drachmann

"Klaus Drachmann" skrev i en meddelelse news:4d3790d3$0$56786$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Det er problematisk, hvis nogen sender dig en kopi af Vellemans printlayout. Velleman har ophavsret til layoutet, så det er ikke lovligt at kopiere det. Din efterlysning svarer fuldstændigt til at efterlyse en kopi af Microsofts Office-pakke eller en musik-CD, Hvis du ønsker et Velleman print, så køb dog et Velleman byggesæt (deres print er i øvrigt af rigtig flot kvalitet).

Dansk importør er Helmholt elektronik, du kan købe K6600 i deres e-shop eller hos de fleste elektronik-butikker.

Allan Soerensen

jeg husker der er en konstruktion med tilhørende printlayout i sådan et hæfte der blev udgivet på baggrund af "Ny elektronik" bladet... jeg mener der er vol.1 og vol. 2 og i et af dem der der en sådan konstruktion... frit fra hukommelsen...

måske hedder de "elektronik der virker" men er ikke helt sikker...

/Rasmus

Reply to
Rasmus Jensen

Hvis du kan få fat i diagrammet og kredsen der er hjertet i konstruktionen kan du montere det på Veroboard da det lyder som du bare skal bruge eet eksemplar. Ellers vil jeg også henvise til en Velleman forhandler.

/Lars

Reply to
Lars Peter Larsen

Det er sikkert den her kreds:

Ulrik Smed
Aarhus, Denmark
Reply to
Ulrik Smed

Hej hvis det er sae800 er der et diagram her

rikke