Erstatning til BD902?

Hej!

Nogen der kan komme i tanke om erstatningsmuligheder til en BD902 (darlington) transistor? Mit hæfte forslår BD902, men jeg vil gerne "den anden vej" :-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.
Reply to
Kim Voss Schrader

"Kim Voss Schrader skrev i en meddelelse

(darlington)

:-)

BD 702 BD 650 BDX 34C

Venlig Hilsen Michael Meidahl Jensen

Reply to
Michael Meidahl Jensen

"Kim Voss Schrader" skrev i news: snipped-for-privacy@tdcadsl.dk

(darlington)

BD650 BDW74C BDX34C BDX54C

-- Hilsen Peter N Petersen

Privat
Firma

Reply to
15kw

Hej!

15kw wrote:

Ok, thanx (også til dig Michael). Nu har jeg lidt at gå igang med :)