Erstatning for Protel99?

Hej NG

Undertegnede køre p.t. Protel99SE, men kunne godt tænke mig at prøve et nyere diagram- og printudlægningprogram. Har nogen erfaring med et godt værktøj der er gratis? Det skal bruges til små hobbyprojekter.

Mvh Wind

Reply to
Wind

Hej Wind

Hvorfor nyt, hvad mener du der er galt med Protel ?

Hvorfor grat is ?

Wind skrev:

Hvis du kan finde noget, der er gratis, er det garanteret ikke nær så godt som det du har.

Ivar Magnusson

--
Bruger du  Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Næe - jeg har kigget en del. Men har nu bidt i det (meget) sure æble og købt en Orcad. Men jeg tror jeg ville tjekke toppen af

ud, hvis jeg stadig kiggede. Der er af og til nogle af open source projekterne der styrer (Notepad++ ;-) - og dem der gør bliver i reglen kun bedre og bedre! :-)

Mvh. Anders

Reply to
Anders F.

surt ?

-skal jeg hjælpe dig igang ? (mange års erfaring...)

Tja, det var nu mest udskrivningen jeg tænkte på. Det er ikke just hobby-priser. Selv ikke den lille version jeg har fået fat i ;-)

Ja, det ved jeg :-) Tak for tilbuddet! Kan være jeg skulle tage mod tilbuddet engang. Har faktisk ikke engang haft tid til at installere det endnu, men har leget lidt på arbejdet. Håber dog lige at få tid til at øve lidt i min ferie uge 17 (hvor jeg iøvrigt er i Århus! :-)

Mvh. Anders

Reply to
Anders F.

Du sender en mail til mig på bo-at-sarek-dot-dk med et telfonnummer, så kontakter jeg dig i kommende uge...

Jeg har aldrig sagt at der var noget galt med Protel, men det er vel iorden at udvide sin horisont hvis muligheden byder sig.

Havde selv kigget lidt på gratis udgaven af WinQcad, men begrænsningen på

250 pins er nok for lidt.

Det var også mere et rent hypotetisk spørgsmål....kunne jo være der sad nogen med en god ide.

Wind

"Max" skrev i en meddelelse news:47ffbfde$0$15884$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
Wind