Drivrem til en Yamaha pladespiller P-200

Jeg har en 30 år gammel pladespiller, som har en defekt drivrem. Hvor køber jeg en ny drevrem sådan i København eller nord for?

201 mm i diameter er vist størrelsen.

På forhånd tak.

--
Hilsen Bent S.
Reply to

Jeg har vist set noget i den stil på Elfa.se ... I think :)

"B. Svensen" skrev i en meddelelse news:4378feab$0$84030$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
Danni Liljekrans

Jeg tror bestemt at Jørgen P. ( en gros ) i Rødovre har sådan en. Men du skal have den gennem en radiobutik. De fleste ordentlige radiobutikker handler med Jørgen P. /SL

Reply to
Sten Larsen

Så får han problemer med at finde sådan en.

/Hauge

På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.
Reply to
Hauge

Good one ;-)

mvh.

Jan Rasmussen - der ikke er imponeret over sin brugtvognsforhandler

Reply to
Jan Rasmussen