DMX-Encoder

Halløjsa!

Jeg ville blot høre, om nogen her har rodet med selv at lave en opstilling, der sender DMX-signal til lysudstyr...

Jeg har brug for at konvertere 16 analoge (0-5 eller 0-10V) inputs til 16 dmx kanaler fra 1 til 16, med en god opdateringshastighed, så det er nok noget med en mux og en eller anden micro med AD converter indbygget.

Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der har lavet sådan en (velfungerende) opstilling, som de er villige til at sælge diagrammer/software til (eller sælge en færdigbygget opstilling)... Jeg vil ikke betale en formue, men jeg vil dog godt give lidt for selv at slippe for at genopfinde hjulet igen...

På forhånd tak !

Mvh. Simon

Reply to
Simon Jensen

"Simon Jensen" skrev i news:42bb48a9$0$67255$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk

opstilling,

(velfungerende)

Hej

Der er en del information om DMX her:

-- Hilsen Peter N Petersen

Privat
Firma

Reply to
15kw

Har noget PIC baseret hvor hver PIC klarer 4 kanaler.

Erik

Reply to
Erik Rasmussen