Digital stopur

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et diagram til et stopur med dioder.

Allan

Reply to
golfine

Jeg må tilstå at jeg ikke kender meget til stopure.

Men jeg tvivler på at mange umiddelbart er klar over hvad du mener med "stopur med dioder".

Kom med en bedre forklaring. Evt. med henvisning til billede på Internet.

Til din info: Forvent at kvaliteten af svaret hænger sammen med kvaliteten af spørgsmålet.

Jo mere præcist du kan spørge, jo mere præcist svar kan du få.

Mvh. Jørgen

Reply to
Jørgen Rasmussen

Ja ok jørgen

det er noget ala det her på

jer søger.

Allan

Reply to
golfine

Det hedder lysdiodedisplay :) "Dioder" findes der mange forskellige af, og det er ikke mange typer som lyser.

Diagram .. øh, nej, men det findes utivlsomt som single chip.

MVH Søren

Reply to
Soren Kuula

Ja, en MPU.