Diagram, Selca FM 7.10-bilalarm.

Hej,

Nogen der har et ledningsdiagram over en Selca FM 7.10-bilalarm? Har en bil med en sådan, og nu har jeg læst mig frem til på div. hjemmesider at den kan styre mit elrudehejs når jeg låser bilen. Jeg ved dog ikke hvilken kulør ledning jeg skal være efter her, så måske I kan hjælpe med en mont. vejledning / ledningsdiagram?

Troels

Reply to
Troels Plougmann-Olsen