BTT8124?

Hej NG,

Nogen der ved hvad en BTT8124 IC er for en? Den er i en 24 pin DIL plastic pakke.

Mvh Wind

Reply to
Wind

Hejsa,

Nej, men Google fastslår efter 30 sekunders søgning at ML239B er en erstatning. - Og den kan findes et datablad på.

/Claus

Reply to
Claus

Hvis du havde brugt 60 sekunder havde du du fundet ud af at ML239B heller ikke findes.

De tusinder af sider der lover datablade til hvad som helst har lige precis ikke det man søgte, men de vil gerne tilbyde en masse andet.

--
OV1A Jens

 Remember, If you're not in bed by 22:30..... go home!
Reply to
Jens Petersen

Minsanten om ikke ét af linkene virkede - de fleste henviser bare til et eller andet tilfældigt der har et nummer der ligner.

Hvis det passer at ML239B er kompatibel, så er det: ML239B

8 - CHANNEL TOUCH CONTROL INTERFACE The ML239B is an eight channel sense circuit designed specifically for touch tuning in colour and monochrome television receivers.

OV1A Jens

 Remember, If you're not in bed by 22:30..... go home!
Reply to
Jens Petersen

Nu spørger Wind jo ikke efter en erstatning, vel?

Fortsat god aften

/C

Reply to
Claus

Hej NG,

Jeg var ikke klar over at ML239B var en erstatning for en BTT8124. Nu hvor jeg har fundet ud af hvad det er, har jeg smidt den ud da jeg ikke får brug for sådan en. Jeg spurgte blot for at finde ud af om jeg skulle gemme kredsen.

Mvh Wind

"Claus" skrev i meddelelsen news:4cbf179c$0$36575$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
Wind