Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Hvilket den ikke gør, læs på usenet om hvad grupperne bruges til.

Med hans svar, så ja, og det mener jeg stadig.

Hvilket der kun er een der bestemmer, og det er mig.

Selv tak, men jeg snakker og skriver, som jeg nu engang gør.

Samme kunne du.

Klag venligst, og bliv til grin.

FUT: mudder igen, hvis du kan klare det.

/Hauge

Reply to
Hauge

"Hauge" skrev i en meddelelse news:40bbc026$0$288$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Utroligt

Ja, det ville satme være dejligt hvis du gjorde det din jubelnar..

Jeg , og en del andre brugere af USENET er ved at være så forbandet træt af dine evindige kommentarer og latterlige opførsel, men sådan har du jo alle dage været, viser det sig ved lidt søgning på nettet. Dine radioamatørvenner er jo også pisse trætte af dig. Det her kunne være en forklaring på dit problem:

Mht. hvor jeg har dit navn fra.

Jan Hinrichsen (Hauge)(OZ3ADN) snipped-for-privacy@smart-tech.dk

Og mon ikke en tur til Egå, "med næsen lidt i sky", (= kigge efter din antenneskov) ville afsløre din bopæl, selvom du gør alt for at hemmeligholde den.

JBH

Reply to
JBH

Hvorfor helvede bliver du så ved HER? Klovn.

Tjaeh, du bliver ved med at være her, selvom du skriver som om du var i mudder, tror nu mest det er omtalen af dig, der står på den side.

Hvem hemmeligholder hvad? Nu gider jeg ikke spilde mere tid på dig, du fatter ikke at man flytter lortet ud af grupperne. EOD

/Hauge

Reply to
Hauge

*LOL*
Reply to
Anders Jacobsen

Meen, vi andre sender normalt gerne hvis man lyder værdigt trængende i den rigtige gruppe ;-)

Mvh. Anders (Hvis lager dog efterhånden ikke er let tilgængeligt pga. latterlige boligpriser (alternativt for lav indkomst ;-))

Reply to
Anders F