Beomaster 6000 trimpotmetre

Hello NG! Jeg skal til at skifte nogle liggende 100 Ohms trimpotmetre i en Beomaster

6000 på forstærkerprintet.

Benafstanden er ca. 6 mm på banen hvor kulbanerne ender... og ca 9 mm derfra til midterbenet. Denne størrelse kunne jeg ikke finde hos PC Elek_tron_ik. Er dette ikke en standardstørrelse? Nogen speciel B&O dele? Hvor kan jeg evt. købe sådan nogen? Dessuden mangler jeg også 2 stk. bipolare stående lytter på 47 uf - 16Volt. MVH Michael

Reply to
MIC

ok

ok

Ok har du prøvet andre steder??

jo

nææ

Ring evt. til flg. / og eller kik på deres hjemmesider.:

Eller den lokale komponent pusher i dit lokal område.

Ok - Dem kan du købe alle steder, det er lige før du kan få dem i kvikly (spøg til side)

De er alm. og kan fås i alle elektronik butikker, det er en standart størrelse.

De bedste hilsner

J.

Reply to
No Spamming