Betjeningspanels problemer beomaster 5000

Hej Jeg har en Beomaster 5000 hvor kun 1/3 af knapperne fungerer. Det er knapper til venstre indtil aux knappen (inkl) der er i stykker. Jeg har ledt efter l=F8se stikforbindelser, men har ikke kunnet finde noget. Desuden er det ikke muligt at =E5bne panelet elektrisk. Nogen der har haft lignende problemer eller et diagram s=E5 man m=E5ske kan lokalisere problemet. =A8 mvh Jeppe Holm

Reply to
Jeppe Holm

Jeppe Holm skrev:

Har samme problem på min af samme model. Meget spændt om nogen kender en løsning på problemet.

--
// Mvh Jens Chr.
http://auktioner.qxl.dk/deus%20it%5C%22

Prøv evt. også at spørge på

/leif

Reply to
Leif

Der går et fladkabel ud til lokaltastaturet, det er defekt. En eller flere ledere knækket.

Reply to
Ole Geisler

Hej Nu har jeg haft den skilt ad, og m=E5lt p=E5 kablet, og der var en leder der var kn=E6kket. Jeg loddede en ekstra ledning oven p=E5 og det fungerede. Da jeg havde lukket og =E5bnet tastaturet to gange er der tilsyneladende kn=E6kket en leder til. Er der nogen der ved hvordan man skiller tastaturet ad, s=E5ledes at man kan p=E5lodde en ny?

mvh Jeppe

Reply to
Jeppe Holm