BeoMaster 4500

Hej alle sammen.

Jeg har en BeoMaster 4500, som ved radioen er noget svag ved volumen, og ved eks. CD er den normal.

Hvad kan dette skyldes???

På forhånd mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen Thias Russell

Reply to
Thias Russell

Er det begge kanaler (H/V) ? /Hans

Reply to
Hans Kjaergaard

Davs Hans.

Ja det er det, og der skal virkelig skrues meget op, før der kan høre noget med bare en smule volume i. Men er der noget skrat som der kommer engang imellem, er det i MAX volume, hvilket jeg fandt ud af da jeg sad med et headset på. (AV).