Ang. rep.

Jeg vil lige takke alle sammen som har hjulpet mig over denne nyhedsgruppe med at få et TV lavet.

Det drejer sig om et DAEWOO 2898ST CP775

som har fået skiftet følgende.

Højspændnings trafo. Højspændnings transistor. Kontrol IC til power supplien. Verticale Kreds en masse lytte i pover supplien og et par diode.

Så hvis nogen har et TV der minder om dette kunne det måske hjælpe at skifte overstående.

Endnu engang tak for hjælpen til de der har givet mig tips samt gode råd.

--
Med  venlig hilsen
Thias F. Russell

"Jeg lærer så længe jeg lever"
Reply to
Thias Russell

hey...

det lyder lidt "voldsomt"...

jeg kan ikke få ex.vis den ic kreds i strømforsynignen til at passe med det andet.. enten er der kommet mange fejlt på en gang.. ellers er de kommet mens du har målet i dem.. (:

-- Mvh Kasper

skifte

Reply to
Kasper

Davs Kasper.

det

Jeg tror nu ikke at fejlene er komet ved målinger, da mange af fejlene har været synlige fejl, som man ikke kan ta fejl af. og efter at havde kigget service manualle igennem kunne man finde frem til nogle gode ting at måle igennem, selv uden power på TVet.

Men printet var nu også rimelig medtaget.

Med venlig hilsen Thias Russell

Reply to
Thias Russell