Acer n35 PDA

Jag har fået ødelagt min skærm på min pdaér.. er der nogen der ved hvor man kan købe en ny og evt. få skiftet den.. Vil en fritidsulykkeforsikring evt. dække hvis man går i tdc-butikken og for det lavet..???

Reply to
Rene Andersen

spørg der, hvor du har købt den

-spørg forsikringen

"Rene Andersen" skrev i en meddelelse news:43778115$0$11698$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net...

Hej

Vi fører desværre ikke Acer, men prøv

Spørg efter Rene.

Mvh Flemming Steensgaard TV-Radio Shoppen

TV-Radio Shoppen

"Rene Andersen" skrev i en meddelelse news:43778115$0$11698$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net...

man

for

Samme ting skete for min Ipaq da jeg kom den i skjortelommen og gik fra bilen til huset. Jeg fik det dækket af garantien efter lidt overbevisnende hælden vand ud af ørerne til HP. Din ulykkesforsikring gælder kun din person.

Steen.

Reply to
Steen Jakobsen