3 udgange fra samme video/audio signal ?

HEJ

Jeg er ved at lege lidt med noget video fra en modelflyver

Jeg vil gerne bruge det samme video signal fra modtageren til:

1) At optage på signalet på mit video cam 2) Se signalet på min 7" TFT 3) Se signalet på et par videobriller

Det samme gælder Audio signalet.

Hvad er den nemmeste/bedste/billigste måde at dele signalet i 3 ?

Hilsen B.Agerholm

Reply to
B.Agerholm

"B.Agerholm" skriver:

I første forsøg: En 3 fordelser uden elektronik.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Det dur ikke,..... :O(

Der kommer streger på skærmen