12V til 19V converter

Nogen som ved, hvor man kan købe sådan een ?

Kim

Reply to
Kim Schroeder

Glemte lige at uddybe, at det er en computer som skal forsynes fra et 12V anlæg.

Reply to
Kim Schroeder

"Kim Schroeder" skrev i en meddelelse news:48cc51d0$0$56775$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Hvis det ikke er selvbyg du efterlyser, kan der købes en færdig

Måske den kan findes billigere, jeg købte en lignende i Aldi engang for

149kr.

mvh JBH

Reply to
JBH

"JBH" skrev i meddelelsen news:48cc5604$0$56780$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Den købte jeg også og den er da væsenligt kraftigere end den fra Tsvansen.dk...

Reply to
Brian Axelgaard

Mange tak for hjælpen :-) Checker lige Aldi først - men ellers er den anden tiptop omend noget dyrere - men pyt.

Kim

Reply to
Kim Schroeder

"Kim Schroeder" skrev

Jeg har flere, jeg gerne vil bytte til noget andet..

Claus

Reply to
Claus Tersgov

"Kim Schroeder" skrev

Mine er fra Aldi, men det er mindst et år siden de havde dem. Det er nok nærmere 16-17 måneder, så dem er der nok ikke flere tilbage af.

laus

Reply to
Claus Tersgov