1-wire thermostat/powerswitch kit

Jeg varmer et par rum op med el, og vil gerne have natsænkning, og ugestyring.

Jeg har en 1-wire bus med nogle DS18S20 til at måle temp diverse steder.

Findes der et kit eller lign, til at styre elvarmen med?

DS1821 er f.ex. en digital thermostat.

Noget mere eller mindre færdigt, der tilsluttes stikkontakten, varmeapperatet og 1-wire bussen.

Jeg kan godt lodde, men gider ikke skulle lave print selv.

Det bedste er, hvis enheden bare skal have programmeret temperaturen på de passende tidspunkter fra 1-wire bussen, men hvis det skal være, kan jeg godt lade computeren tænde og slukke en kontakt afhængig af temperatur og tid.

For at have variabel effekt afhængig af forskellen mellem ønsket og faktisk temperatur er vel for meget at gøre ud af det, ikke?

Leif

Reply to
Leif Neland