0.1% modstande ?

Jeg leder efter et sted, hvor man kan købe SMD modstande i 0.1%. Jeg kan finde dem mange steder, men jeg er ikke i humør til at købe dem i hele ruller med 3.000 stk, fordi prisen ligger mellem 2 og 4 kr pr stk. RS components er det bedste brug med små ruller med 250 stk

Nogen der ved hvor man kan købe 10-50 stk. ??

Hej Bo

RS Components har da en serie 0,1% 0603, 0805 og 1206 modstande der kan købes i 25 stk. pakker.

F.eks. 100 Ohm 1206 hedder 440-7073

Kjøp en rull 1% og mål ut selv.

HM

Reply to
Harald Mossige

Som jeg husker det har Farnell dem også i små pakker... Men det har du naturligvis checket - så jeg husker nok forkert ;-)

/A

Reply to
Anders F

Tak for hjælpen,

jeg ved ikke hvordan jeg skulle have fundet dem selv. Overskriften er jo

0.5% modstande.

Jeg bestiller en sværm af dem når det bliver dag igen.

godnat Bo //

Det kræver at man har et instrument, der er MEGET bedre end 0.1%. Desuden er temperatur koefficienten på standard 1% modstanden meget stor.

Hej Bo

er

Og til 1,50 kr. stykket er der vel sjovere ting at bruge sin tid til :)