Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

titranje ledica
®ekio bih djeci za Bo¾iæ slo¾iti jaslice. Uz njih bi bila mala vatrica. Kako napraviti najjednostavnije titranje ledica koje bi predstavljale vatricu? Nagla¹avam najjednostavnije jerbo mi...
1
1

LED kuæna rasvjeta
Zanima me LED rasvjeta za kuhinju npr. A mo¾da i vani? Nisam imao priliku vidjeti u¾ivo kako izgleda pa ako mo¾e kakav komentar? Trenutno u kuhinji koristim 24W ¹tednu sijalicu ali rado bih je...
15
15

Zastita elektronike
gdje ima za kupiti one crne tvrde mase kojom kompletno "zaljevaju" elektroniku da bi je zastitili od vlage itd jel to neka epoksidna smola? pozdrav
2
2

Tenergy Balance Charger TB6 komplet
prodajem novi estetski i funkcionalno ispravan,ali kupujem ja?i jer imam ja?e baterije za je 646 kn.uvoz iz USA ,pla?en PDV.?aljem po?tom pouze?em ili po uplati na moj teku?i r?. 098 253125 ili reply...

Lemilica
Pozdrav ekipa... Koja bi bila dobra lemilica, i koliko bih otrprilike novaca trebao izdvojiti za nju... Mislio sam da ce mi biti dovoljna lemilica od 100-200kn, dali zivim u zabludi ili ce takva ipak...
15
15

Benq MP510 - 610
Gdje mogu kupiti ?arulju za doti?ne projektore LP Hvala
3
3

BA6816?
?ini mi se da su na napajanju crkla dva elementa sa oznakom 4405 BA6816. 8 no?ica, SMD. Ovako na prvu mi se ?ini da se radi i za?titi koja je napravila svoju funkciju ali ni?ta nisam uspio izgooglati....
2
2

Poklanjam radio(TV) lampe
Ostavstina mog Cache. Zao mi ih je bacit u smece. Na zalost one za kvalitetna pojacala su vec probrane. Ako ko zeli imat nesto sa slike kao ukras iz nostalgije mogu mu dati. Imam jos desetak komada.
10
10

Podrapana membrana zvuènika
.. s èim najbolje zakrpat? Preporuèaju cijanofix, dvokomponentno, za gumu....kaj stavit? fala :-)
21
21

Senzor za vlagu
Trebam senzor koji ce registrirati da je u prostoriji rel. vlaznost veca od npr. 60 posto i ukljuciti ventilator,a kada ista padne na npr. 40 posto, iskljuciti ga. Molim za informaciju o kupnji ili...
1
1

Vremenski relej ili uklopni sat
Sto je bolje/prakticnije? Elektromotor (preko sklopnika) se treba paliti jednom u 24 sata na cca 18 minuta. Ali treba postojati minutna podjela regulacije jer mozda bude 19, mozda 17... Treba biti...
4
4

Kolika je stvarna razlika u hlaðenju izmeðu horizo ntalnog i vertikalnog hladnjaka?
Zdrava logika mi govori da bi vertikalno postavljeni hladnjak trebao biti vi=B9e u=E8inkovit nego horizontalno postavljeni, =E8isto zbog =E8injenice da se topli zrak di=BEe...no postoji li neka...
4
4

četkice, veš mašina
Bok svima, Imam Zanussi ma?inu doma i motor je prestao verglati, to jest svake prestupne zavergla. Rastavio sam sve i vidim da su ?etkice na motoru potpuno potro?ene. Zna li mo?da netko gdje bi se...
5
5

dc-dc konverter trebam pomoc!
Potreban mi je IP koji ce sa 12V u 4 ms napuniti kondenzator od 2,2 mikrofarada na 200-300V. Preciznost napona mi nije bitna, vazno da je >200V. Pokusavao sam sa izravnim uzlaznim al ne ide napon vise...
28
28

XTAL 10.738635 MHz
Ako neko ima molio bi da mi se javi na mail. Hvala.
3
3