Zvucna signalizacija - za znalce

molim savjet:

treba mi signalizacija za radno vrijeme - za halu -

pitanja :

- gdje i koju sirenu nabaviti

- kako najjeftinije pogoniti tu sirenu - ona bi se trebala upaliti 9 puta dnevno (prekidi smjena, marende) u to=E8no zadano vrijeme

... svaki komentar je dobrodo=B9ao....

Reply to
danesaur

Malo offtopic ali di nabaviti mehanièku sirenu koja se drajva na ruèicu? :-)

Reply to
drstoka

Jaku¹evac

Reply to
Hacker

- kako najjeftinije pogoniti tu sirenu - ona bi se trebala upaliti 9 puta dnevno (prekidi smjena, marende) u toèno zadano vrijeme

... svaki komentar je dobrodo¹ao.... Ja sam to rije¹io dosta primitivno ali veæ godinama funkcionira! Uzeo sam najobièniji tajmer sa utikaèem i utiènicom (na istom),na to vezao vremenski rele koji dr¾i ukljuèenu sirenu cca 3 sek. Tejmer ukljuèi u 7h, sirena odradi 3 sek, u 7:01 tajmer iskljuèi i tako za poèetak pauze zatim kraj itd. Sirena je motorna i daje doata decibela! Pozdrav, Pikec!

Reply to
I. Pikec