Zavojnica

Zanima me da li bi ovaj chok-e izdr=BEao DC od 28V i konstantne struje

4.5 A. tj znam da bi izdr=BEao ali dal bi bio pouzdan da se ne rastali poslje nekog vremena.

-10a/dp/1191495

Reply to
Dr.hayd

Krivi link ovaj radi

Dr.hayd

Pokvarila mi se kristalna kugla pa ti ne mogu odmah reci moze ili ne... A da nam napises tocnu oznaku zavojnice, a? :) f

Reply to
Filip Lolic

Zaboravih Sorry! Oznaka je RN152

Reply to
Dr.hayd

.

..

Opet pogrije=B9ih u oznaci:Ova je konacno dobra RN152-10-02

Reply to
Dr.hayd

Moze izdrzati 10A, u cemu je problem? f

Reply to
Filip Lolic

Znam da moze ali mi je bed kod du=BEeg rada da ne bi pregorila zbog zagrijavanja. Pa pitam pametnije

Reply to
Dr.hayd

Znam da moze ali mi je bed kod du¾eg rada da ne bi pregorila zbog zagrijavanja. Pa pitam pametnije

Pretpostavka je da ju je proizvodjac testirao pa kad on garantira da moze izdrzati 10A onda je to valjda to. U krajnjoj liniji ako ne vjerujes proizvodjacu spoji ju na 10A pa vidi i sam :-)

Reply to
Hector

moze

i sam

I da ulupa 500 kn kako bi slo¾io ispravljaè za 28V/10A!?

Zasto mora biti 28V? Akumulator od auta je sasvim dosta...

Reply to
Hector