Zastita elektronike od morske soli

Na koji nacin zastititi stampanu plocicu s elektronickim komponentama koju nije moguce izolirati (zatvoriti) od utjecaja morskih kapljica. Morska sol vremenom uzrokuje koroziju bakrenih veza te time osteti plocicu.

Postoji li kakav lak ili slicno s kojim bi se barem utjecaj soli mogao smanjiti.

Ivan Korcula

Reply to
SlinE

Zalij epoxyjem.

--
www.elektronka.com
Reply to

Ima od 3M -a gel kojim se zalije ploèica, morao bi provjeriti oznaku...

--
Marko®ibret
@gazeta.pl

"You must be master and win, or serve and lose, grieve or triumph, be the
anvil or the HAMMER."
-Goethe
Reply to
Marko ®ibret

Aj' pogledaj koja je tocno oznaka. Radi se o vanjskim senzorima meteoroloske stanice i ne mogu plocicu uvalit u smolu. Senzori su montirani na plocici i oko njih mora strujati zrak.

Ivan

koju

sol

Reply to
SlinE

Budem pogledao sutra u firmi (ako naðem). Dakle ako sam dobro shvatio ti bi zalio ploèicu, tako da senzor ostane izvan gel-a. Inaèe kada jednom zalije¹ tu ploèicu mislim da vi¹e nema nazad...

--
[...]

mislim da je to:

[...]

Evo .. kopirao sam sliku stampane plocice koju mi je u tri godine upropastila morska sol (jpg 190 Kb).

Jasno se vide djelovi .. zeleni kolobari .. koje je sol nagrizla i ostetila. Naravno uvulka se i u rupe koje poveduju veze s obje strane.

Senzori su s donnje strane ploce. Bojim se da ne smijem zalit plocu necim debljim, vec pretpostavljam jedino sto bi odgovaralo je nekakav lak ili spray ... koji bi barem usporio djelovanje soli. Ovih dana cu dobiti novu plocicu, i razmisljam kako sacuvati svake tri godine po 250 $.

Hvala na trudu Ivan

SlinE

Mozda "Plastic spray"?

Reply to