shema? - zastita od komaraca

ima li tko da mi posalje oprobanu shemu. unaprijed hvala

Reply to
Abacus-Ri

Imam ja ako ti ne smeta miris paljevine i pucketanje pra¾njenja elektorlita koji je nabijen na par stotin uF na 300 V

Reply to
Kre¹o Bukviæ

multivibrator ili oscilator koji radi na 21 - 23 kHz, imam neku shemicu, al je na papiru pa ju veceras precrtam i posaljem na mail

Reply to
John Smith

U poruci:d4o17k$v2m$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, John Smith je napisao/la:

: multivibrator ili oscilator koji radi na 21 - 23 kHz, : imam neku shemicu, al je na papiru pa ju veceras precrtam i posaljem : na mail

Ma, stavi na binse (ili i meni na mail) - jer korisno je imati razne sheme. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ok je to kao ideja, ali pokazalo se da komarcima uopce ne smeta i ne tjera ih, pikaju i dalje. Valjda su poceli furat discmane i slusalice :)

Reply to
kiri

Nebu islo sa multivibratorom jer on daje pravokutni oblik napona a muzjak komarca proizvodi zvuk pilastog oblika. Ali frekvencija je tocna. Dakle generator mora biti napravljen sa 2N2646.

Reply to
Drago

je kazu da od viska glava ne boli, osim od viska alkohola ponekad:)

Reply to
John Smith

Mozes! Stavi na izlaz od multivibratora operacijsko pojacalo sa kondenzatorom u povratnoj vezi, (integrator) i dobit ces pilasti napon! Naravno, treba uskladiti napajanje pojacala i pravilno odabrati elemente, kako pilasti napon ne bi odlazio u zasicenje!

Reply to
Minotauro

Reply to
John Smith

Ne daju pilasti napon nego u jednom je "elektoru" prije nekih desetak godina bio clanak "mikenshaue generator" gdje je bio prikazan na osciloskopu zvuk koji proizvodi muzjak komarca. Naime pikaji samo zenke komarecva jer trebaju bjelancevine iz iz krvi za proizvodnju jaja i tada bjeze od muzjaka. Zato je cilj proizvesti zvuk koji stvara muzjak.

Reply to
Drago

I stavi mozda jedan procesor i imat ces uredjaj kao ovi u zvjezdanim stazama. Zar nije jednostavnije staviti UJT trazistor nego komplicirati bez veze!

Reply to
Drago

"Kre¹o Bukviæ" Te Va¹e "zujalice" su beskorisne...

prah.

Kreso kvotaj ispod a ne iznad teksta! Ja sam si isto zamislio neki komarac killer kojeg bi imao na prozoru da zrak prolazi ali ne i zivine. No to bi bio povelik okvir sa zicanim resetkama i zastitom sa obje strane (de ne ostanem bez zene :) Po danu da ubija muhe a po noci komarce. Isto bi trebalo napravit za tamanjenje miseva i stakora.

Reply to
Oldtimer

Ta fora ne pomaze. Imam jedan takav vec godinama i odista ne pomaze. Daje pilasti napon frekva je oko 20kHz, al to komarice ne jebe ni 5%.

godina

zvuk

trebaju

je

Reply to
Kresimir Pecnik

Pa to sam im odmah na pocetku rekao, ali nitko me ne slusa...

To sa muzjacima, zenkama i zvukom koji im smeta je valjda urbana legenda, tu pricu sam cuo jos dok sam bio klinac prije N godina, onda su u modi bile "tjeralice" komaraca na jednu AA bateriju, bilo ih je posvuda za kupiti, nije li vam cudno kako ih danas vise bas nema u prodaji ? Pa ocito je da su ljudi skuzili kako ne sluze nicemu ...

Reply to
kiri

bez

Naravno da je jednostavnije, ali ja sam to rekao u slucaju da je UJT nedostupan ili ako vec imas napravljen multivibrator...

Reply to
Minotauro

Ma da, to je istina sto kazes! Jedino bi mozda moglo proraditi, ako bi se napravio malo skuplji tjerac, na principu VCO oscilatora, tako da mu se stalno mijenja frekvencija u intervalu od 20KHz do 24KHz! Recino, taj cijeli interval se prijede svake 4 sekunde, i onda ponovo tako! To znaci da bi mi svake 4 sekunde teoretski pogodili tocnu frekvenciju nekih muzijaka! I jos ako bi se stavila 3 takva oscilatora, koji bi sluzili kao harmonici osnovnoj frekvenciji, mozda bi i dobili stvaran zvuk komarca! No, ne znam jesu li znanstvenici konkretno utvrdili da se komarci prepoznaju po zvuku (da li cuju...) ili mozda po nekim drugim osjetilima! Jer, npr. ako komarci cuju, oni proizvode uzasno tihe zvukove i recimo "njihove usi" su prilagodjene za otprilike takve male amplitude zvuka"! A sto se onda desava sa ostalim zvukovima u prirodi (visokih frekvencija) koji su puno jaci, tj. ti zvukovi bi komarcima probijali usi??? HAHAHA!Ajme, jesam nadrobio gluposti! Pozdrav!

Reply to
Minotauro

Te Va¹e "zujalice" su beskorisne...

U moj "musquito destroyer" :) mo¾e uletjet i i komarac od 20 kila (pod uvjetom da mo¾e proæi kroz re¹etku) i svejedno æe od njega ostati samo prah. :)

legenda,

na

tako!

nekih

prepoznaju

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Pocetkom osamdesetih su spomenute spravice preplavile trziste ali nisu radile zbog toga sto je u njima bio zvucnik iz slusalice koja je bila sa membranom od okrugle celicne plocice. Tadasnji radio amateri su umjest toga zvucnika stavljali od ultrazvucnih "daljinaca" i pjesma se promjenila.

Reply to
Drago

prah.

Da da, slazem se! Koliko je to volti na tom vasem uredjaju? Dakle, to je u biti visokonaponski kondenzator, kojem su kontakti spojeni na resetke (+ stezaljka na jedan obruc, - stezaljka na drugi, itd...)! I znaci, kad nema komaraca, kondenzator je nabijen! Kada uleti komarac, kondenzator se ispazni kroz njega, i onda se mora ponovno napuniti i iskljuciti sa mraze! Koji sklop radi tu regulaciju?Jel to nekako preko dioda rijeseno?

Reply to
Minotauro

najjeftinije su spirale koje se pale i stvaraju dim..provjereno lavi u niz navrata za nocnih/vecernjih ribicija jedino ak puse vjetar, onda raznosi dim, al u principu, palio sam to ispod ki¹obrana sa zadnjom stranom, ko ¹ator... i niti jedan nije do¹ao ispod, a okolo zujali...

Reply to
cosmy