Za¹to je Gorenje bolje od Konèara

Ali Beko daje 5 godina garancije (na frizidere), Gorenje isto 5, a Koncar jednu-dvije. ;-)

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Reply to

pa i Koncar se radi u Turskoj a cini mi se i veci dio europskih proizvodjaca bijele tehnike, proizvodnju je preselilo u Tursku

Reply to
Ico

usput da pohvalim Koncar, moja vesmasina Koncar (model dubine 40 cm) vec tri godine radi sasvim uredno bez ikakvih gresaka i nadam se da me sad ne bu zaje.... kad sam ju tak pohvalio!

Reply to
Ico

=BDar nije?

Obodin,=20

Koncar frizider, kupljen '82 nikada niti jedan kvar. Htio sam ga nedugo mje= njat jer je dizajn stvarno socrealisticki medutim nedugo sam u par starih d= omacih filmova sa kraja 70ih vidio bas takav model pa sam ga prihatio kao r= etro vrijednost :-)

Imam na moru i Obodin star preko 40 godina, ne znam jeli ikada servisiran a= li zadnjih 25 godina nije.

Reply to
kerozin

A ja cu pokuditi Gorenje, ali pohvaliti servis. Vec nakon drugog pranja pocelo nesto zapinjati. Kao da je bubanj ribao o nesto. Dosao serviser, kaze da je vjerojatno nesto ispalo iz rublja, pa se negdje zaglavilo. Razvalio cijelu perilicu, izvadio cijeli bubanj, raskrvario se, ali nasao nije nista. Pita da li nam treba perilica. Reko kako ne, troje djece, non-stop je nesto u pranju. Izvadio iz kombija novi bubanj, zamijenio, hvala, dovidjenja. :-)

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Reply to
Paor

ja sam dugo godina bil pobornik gorenje ureðaja recimo preko 15 godina i gledal sam kako im s vremenom pada kvaliteta,eto recimo par primjera o kvaliteti a onda o ostali mstvarima

gorenje perilica rublja kuèi¹te je napravljeno od tako tankog lima da se piga èim ju malo pipne¹,a neznam kolko od vas je primilo prikljuèni kabel za napajanje kad ma¹ina pere bijeli ve¹ na 95 stupnjeva,tolko je vruè s utikaèem skupa da ge nemo¾e¹ dr¾ati,u prioncipu radi ali to je opasno i veè to gledam godinama na njihovim ma¹inama.da nisam dobil novu nedavno na poklon nebi ju kupil,prvo kaj sam napravil sam zamjenil kabel.

i sad ono bitno nema vi¹e prodaje razervnih djelova u servisu bez ugradnje,trebal sam gumicu grijaèa za bojler koja doðe 2.5 kn a oni su za nju s ugradnjom htjeli 230 kn,na¾alost u to vrijeme prije par mjeseci nije trenutno bilo u FRIGU duèan koji prodaje dijelove u vara¾dinu koji ujedno dr¾i i djelove za gorenje,èisti bezobrazluk. a da ne prièam o drugim firmama recimo sad se nemrem sjetiti ali imal sam firi¾der u kojemu je izgorjela ¾aruljica i kupim ja e 14 standardnu ¾aruljicu u firi¾der za 3 kune i hoèu za¹rafati kad one ne pa¹e preveliko grlo pogledam grlo i vidim neko mini nema nigdje takvih ¾aruljica osim u servisu od te firme i cjene je 98 kn i to bez ugradnje a firi¾der je bil jako jeftin i sve ali poslje kad ti ode svjetlo bolje da odma zamjeni¹ i grlo sa standardnim e 14navojem i miram si a oni nek prodaju ¾aruljice naivcima

":SuperBLUE:" je napisao u poruci interesnoj grupi:jv8j5n$vab$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr...

Reply to
ving

Jesi li siguran? Gorenje stroj za pranje sudja kupljen prije 2-3 godine je dosao sa natpisom na ambalazi Made in PRC.

Sinisa

Reply to
Sinisa

Takve ¾arulje za peænice ili hladnjake mogu se naæi po raznoraznim Bau-Pevec-Metro i ostalima. Ponekad ih naðem u Kauflandu ili na sliènim mjestima. Paket obièno 2 komada, cijena otprilike 10-15 kn/kom.

Reply to
Mario Malenica

takve sigurno ne jer su s posebnim navojem koji nije standard a radilo se o sharp firi¾deru ja se godina bavim strujem i elektronikom i znak kaj prièam napravili se svoje ne standardne da ba¹ mora¹ kuipiti od njih

"Mario Malenica" je napisao u poruci >

Reply to
ving

tako je... vlasnici su turci, kinezi su samo fizicki radnici koji proizvode (odatle ono "made in china" na raznim elementima).

Prije kada beko nije bio u igri nego je za gorenje radio onaj prijasnji kinez, gorenje je bilo nesto bolje (mada svejedno katastrofa) no sada kada ide preko turèina stanje je katastrofa......

Reply to
Joso

Nece gorenje tako dugo zivjeti..

na kljenima su, a investitor (NLB) u daleko gorem polozaju.... s time da NLB ima utuzenih procesa vise nego vrijede, pa se gorenje drzi jos virtuelno - umjetno na nogama....

Reply to
Joso

To ti znaci Kina... Ono zadnje slovo C znaci Kina...

Smece kinesko koje jos kupuju samo Hrvati zato jer sami sebe a i druge ubjedjuju da je gorenje zakon...

Odi u Pevec i pitaj zasto je gorenje elektricni bojler skuplji od koncara. Trgovac ce ti reci da je rijec o vrlo kvalitetnoj robi koju proizvode nasi strucnjaci u sloveniji dok je koncar smece, sranje, govno uglavnom ispadas najmanje ratni zlocinac sto uopce pitas za hrvatski brend a obvezatan si kupiti stranog kineza...

Imao ja slucaj, na kraju kupio ariston, koji ima dvostruki grijac, magnezijevu anodu i plastifikaciju na duplo cincanje (sto nijedan gorenje nema) upola manje nego kosta gorenje koji nista od toga nema i na kojem pise da je iz kine

Ariston proizvode digici, to znam jer im je tvornica uz autocestu sa koje se vidi da imaju proizvodne pogone, skladista, i ariston je mercedes za sve kineze....

No propaganda cini svoije, gorenje bez obzira sto kosta dvostruko vrijedi milijardostruko....

Kupovao ja perilicu u Merkuru, sralo neki mali curetak da je gorenje kao kul, a kad sam je pitao o osnovnim podacima rekla da dodjem sutra ujutro kada je sefica odjela tu jer je ona samo prodavacica. Reko ok, onda mi recite... i pitam za stvari koje je hvalila, dakle bubanj, brzina okretaja, vijek, garancija, pa me uputila na gugl...

No , decidirano je tvrdila da je gorenje zakon, ma¹ala i to...

Sad kontam... ako ona tako svaki dan kaze 30-ak musterija da je gorenje zakon.. pa ima taj merkur i izvan ZG ducane.. pa peec, pa ovaj oa onaj,.. pa kada zbrojim, pomnozim, ispada da svake godine

34o9785203947852093780395782 ljudi cuje da je gorenje zakon a koncar sranje...

e pa nesto od toga se "mora primiti"...

zato i jesmo u K*rcu....

isto je i sa ostalim stvarima, Lidlov paradajz je zakon ka¾e lik u po¹ti koji je èekao u redu iza mene i razgovarao mobitelom. Ka¾e ima sve certifikate, sukladan je EU, na zahtjev se mo¾e dobiti povijest uzgoja koji garantira da isti nema bolesti, nametnika i sl (u prijevodu radi se o papiru gdje pi¹e koliko puta je ¹prican sredstvima koja su visoko kancerogena i toksièna i koja su po EU standardima dozvoljena za konzumaciju ali samo zdravim osobama, ne i djeci i trudnicama, i to u kolièinama priopisanim zdravstvenim standardima).

Naravno da je potrebno potro¹iti jo¹ par dana da naðe¹ te standarde gdje pi¹e da "se ne preporuèa" konzumacija vi¹e od XX grama (pola paradajza) dnevno. A djeci i trudnicama uopæe....

No lik je nekome preko tel prodao prièu da se radi o paradajzu koji ima sve certifikate, sukladan je EU, na zahtjev se mo¾e dobiti povijest uzgoja koji garantira da isti nema bolesti, nametnika

a to domaèi paradajzi nemaju.....

pa opet broj prodavaèa koji fuila tu spiku kupcima, pa broj onih koji to prenose preko fejsa, foruma i news grupa, pa dobije¹ da na svakom segmentu sami sebi nanosimo ¹tetu...

Sto milijuna ovdje, sto milijuna ondje, petsto milijardi u crne fondove tuðmana sanadera i karamarka i tu smo gdje smo...

a nismo trebali biti...

Reply to
Joso

Ne daje.

Jamnci ...

Procitaj detalje garancije, pa nam napisi..

nemoj zaboraviti one detlaje gdje pise:

garancija s ene odnosi....

dakle sve do onog:

ako ruzno pogledate uredaj....

OBAVEZNO obrati paznju koje sve uvjete prosjecni hrvat moze ispuniti !!!!

Biti ce ti jasnije.....

Reply to
Joso

:-) Je, a ono PR? znaèi: Narodna Republika ( People's Republic of China)

Pa sve matiène ploèe su 90% iz PRC i ne buni¹ se a bojler ti ne valja. Ne valjaju njihove ¾ice jer je sve manje bakra u njima itd itd .. nema prav kontrole i mulja se itd

Reply to
Darko_swl