Altpro narudzba Varazdin

Ima li netko iz V® da naruèuje iz Altro-a da mu se ubacim u narud¾bu ili ne¹to da iskombiniramo? Trebam nekih SMD otpornika za 30-40kn a minimalna narud¾ba je 400kn...

Reply to
The Unbound

Minimalna narud¾ba nije 400 kn, nego za manje narud¾be zaraèunavaju tro¹kove

75 kn. Jednom sam naruèio u iznosu od oko 200 kn i nisu mi zaraèunali ni¹ta. lp
Reply to
Vox

Pozz,

I meni bi trebalo 10-ak SMD fetova u vrijednosti 50-ak kuna plus PDV.

Pa kad gledam, 75 kuna plus po¹tarina, plus PDV i eto raèuna od 200 kuna za

10 fetova. Mislim da grije¹e sa tim dodatnim nametom.

Od Primotronica naruèim 10 komada, raèun je 79 kuna za fetove plus kurirska slu¾ba 30 kuna, sve sa PDV-om.. Upravo provjeravam, dobavljivost je pozitivna, pa æu ih tamo i naruèiti. Jest da su 2 kune skuplji ali opet mi je to ukupno 105 kuna, sve zajedno, a roba sti¾e u max 3 dana.

Reply to
AS

Bila jednom tema sto se tice farnella. pa su ljudi pisali da narucuju direktno iz farnella i u vrijednosti do

30funti prolazi carinu bez dadbina. Ja ovo nisam provjeravao tako da nemojte me drzati za rijec.
Reply to
RockyO

Tko je pitao ¹to za carinu? Prièa se o tro¹ku obrade koji se zaraèunava na narud¾be ispod 400kn. Malo mi je glupo platiti 30kn robu i onda jo¹ tro¹ak

75kn i to sve za nekoliko otpornika... Zato sam pitao jel ima tko iz V® da pa se uzme grupna narud¾ba...
Reply to
The Unbound

Pa imas AD electronic u varazdinu za par otpornika i ne treba ti ni postarina ni carina,,.

Reply to
Korisnik

Da ali ja uopæe ne prièam o altpro nego o farnellu.. :) Znaèi naruèi¹ drito iz farnella bez posrednika Altpro (a uz to ti ne dodaju PDV). Sorry ako sam oti¹ao sa temom u OT..

Reply to
RockyO

Nema toga tamo. Trebam smd tranzistore 0805 s 0.1% tolerancijom, razni otpori, Tamo se èesto ne mo¾e niti naæi obiène stvari, tako da nema ¹anse da imaju ovo.

Reply to
The Unbound

I platim po¹tarinu 150kn?

Reply to
The Unbound

Hoces reci da je altpro jeftiniji nego da narucite direktno od farnella ?

Reply to
Sajla

i¹el sam malo istra¾ivat...

pa za primjer, uzel ovo:

ARDUINO, UNO - 20.53 funte

dok mi na:

za njegovu ¹ifru: 1848687 izbacuje 243.40 KN jo¹ gore na to ide i pdv... znaèi negde oko 300kn

po¹tarina?? ovdje vele:

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Delivery & Tracking

Farnell offers FAST same day despatch, normally delivered to you within 3-5 working days.

Standard Delivery

FREE same day despatch When you order before 3.00pm GMT (Monday-Friday) No minimum order quantity

Tracking

Once you have placed an order you can check its status.

Online ? Go in to ?My Account?, select ?Order History? where you will see your order reference number. Click on the order number you want to know about and obtain your tracking number you can use via UPS. ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

UPS ???

jel to regularna po¹ta ili kurirska slu¾ba?

ako je kurirska, onda se ovdje kod nas more oèekivati i ¹pedicija i njihov tro¹ak, pa carina... pa pdv...

ali ako je obièna po¹ta... i ako je paketiæ ispod 160kn

milina..... ;->>

Reply to
Gyz

Znaci idemo jos jednom sa svima podijeliti svoje iskustvo sa fanell-om. Prosle godine sam prvi puta narucio iz farnell-a robe u vrijednosti oko 32 funte, radilo se o expanzijskim plocicama za stk600. To je bilo oko 22.00 u nedjelju navecer, u srijedu je overseas kombi dovezao pred kucu, usput kuca mi je doslovce u sumi tako da lokalni postar zna, ali ovi su se morali potruditi da me nadju. Znaci PLATIO sam 32 funte i ni penija vise.

I sad ohrabren ovim iskustvom kroz nekih mj. dana narucim ja robe u veijednosti oko stotinjak funti, ono da ne zaje....vam rulju svaki tjedan po paketic. E ovaj put su mi zaracunali nasa carina carinu i porez a overseas svoje troskove, i sve skupa me doslo nekih 150-160 funti, naravno sve u kunama.

Poslije ovog otreznjenja sam narucio jos dva puta iz farnell-a ali svaki put robe do 35 funti i svaki put mi je doslo bez carine i pdv-a. I bez troskova prijevoza.

Poslije je bila rasprava ovdje na grupi i dokazano je da je altpro u nekim stvarima jeftiniji od farnell-a ali u vecini stvari bas i ne. A ti sad odluci da li ces preko altpro-a ili direktno iz farnell-a.

Vjerujem da ako narucis vise od 200 kn da ti nece zaracunati nikakove dodatne troskove.

Reply to
korisnik

Min narud¾ba je 0Kn ako robu podi¾e¹ osobno na adresi altproa

Reply to
grizli