Vrhovi za McVoice LS-450 lemnu stanicu?

Dakle, radi se o

, McVoice lemnoj stanici iz subjekta. Da li postoje tanji vrhovi od 0.8mm, jer mi je to preveliko? Trebao bi mi neki koji ide u ¹pic.... Ako nema, morat æu A-JE-TO metodom jednog isturpijati ili bakrenu ¾icu omotati oko vrha pa za¹iljiti :). Al ako ima gotovo rje¹enje...

Da li je netko probao Wellerove vrhove staviti?

Reply to
Mile (work)

ako

Na mojem super odliènom McVoicu vrh se nemo¾e mijenjati nego praktièki cijela ruèka

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Na welleru se to tako elegantno moze promijeniti, u par sekundi, koliko welleu treba da se zagrije do odabrane temperature...

Reply to
BladeRunner

Pomije¹ao si jedinice treba stajati minuta

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Za manje od deset sekundi imam temperaturu od 350 celzijusa...

Reply to
BladeRunner

Hehe, jel to znaèi da vi¹e nije tako super kako si bio odu¹evljen u poèetku? :)

Druga stvar, kako ne mo¾e? Ti ima¹ LS1000, jelda? Pa ja na LS450 kao na Wellerici prednji dio lemila (ona navlaka preko grijaæeg tijela) oko grijaèa i promjenim vrh, za¹arafim i to je to, 15 sekundi posla... Nemoj mi reæi da LS1000 nema to...

Reply to
Mile

poèetku?

Odu¹evljen sam jo¹ vi¹e nego prvog dana i odlièno me slu¾i

grijaèa

da

Nope :)

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Ako ju predgrije¹ na 349 C

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

ajde nije bas za 10 sekundi, mojoj welerici triba 21 sekunda (magnastat 24V)

Reply to
Marinko Kovacic