lemilica ls-450

sto mislite o ovoj lemilici cjena je u elmatisu 500kn nema se para za wellera

marko

Imam stariji model LS-50, sada ju koristim u zamjenu za Ersu za koju ne mogu dobiti zamjensku spicu i mogu reci da je odlicna, eto trosim je nekih 2 mjeseca!

Reply to
Mali od Palube

marko je napisao/la ovo:

kolko vidim to je solomon drska. po meni odlican omjer kvalitete i cijene

weler ti je samo razvikana marka. inace nista posebno, lemi ko i svake druge, samo sto je puno skuplji zahvaljujuci mitu da je nesto posebno.

Reply to
Spuzva

Imam ju godinu dana, odlièna za tu cijenu.

Jedini bed kaj nema tanjih vrhova od 0.8 za nju... No, mo¾da pa¹e koji vrh od Wellera...

Reply to
Mile (work)

Vazno je da je ESD safe...weller jest...

Reply to
BladeRunner

BladeRunner je napisao/la ovo:

nikad nisam uspio ista spaliti lemilicom, a imao sam od ths11, wellera i na kraju salomon

Reply to
Spuzva