UTP kabel

Moze. Nece biti problema. Parice povezi zajedno tako da od 8 zica dobijes 4. Frekventna karakteristika UTP kabla je na slici 1 u dokumentu

Kontra oprecnim misljenjima usviravanje kablova postoji. Najbolji kablovi se rade od cistog srebra. 10.000 Eura/komad na vise.

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

"Dokolenko"  wrote in message
> Radi se o okladi.  Da li UTP kabel moze prenositi frekvencije od 10Hz do
> 40 KHz ili ce se tu roditi nekih problema ?   Hvala svima !

Reply to
Stonethrower

Za¹to? Remete strujanje audio-valova i izoblièuju zvuk?

A moje kuæno kino ima tvornièke kablove otpora 2,8 oma, a zvuènici su 8 oma!...LOL

Misli umre¾iti cijeli stan audio signalom, a za to treba mre¾ni kabel!...LOL

"Stonethrower" je napisao u poruci interesnoj grupi:j6cgob$m09$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Dobacujes li ti to lako lozivo :)))

Kuki

Reply to
Kuki

Moj potpis!

Eto ... i kad se najbolje (ne) razumijemo. LOL

Kuki

Reply to
Kuki

Nisi dobro postavio pitanje.... Svaki kabel spojen izmedju realnog pojacala i realnog zvucnika utjecat ce barem na prenesenu frekventnu karakteristiku i amplitudu signala. Ovi utjecaji se mogu izmjeriti, najcesce su vrlo mali ali ipak postoje. Takodje ce svaki vodic spojen kao prikljucni kabel zvucnika prenijeti signal frekvencije koje navodis, manje ili vise vjerno. U tehnici se inace, bas zbog lakseg sporazumjevanja i usporedjivanja, pojam prijenosa fekvencija definira dozvoljenim gusenjem. Ako nemas tu definiciju, ne mozes na pitanje odgovoriti sa da ili ne....

Reply to
Sinisa Platz

Normalno da je svakim usviravanjem bolji jer si ti sve gluvlji.

Kako rije?iti problem jeke zbog razli?itih du?ina vodova u kabelu? To nije licna da su spojeni. Treba li i to upariti?:-)

Reply to
Dario

Dobro i zakljucak vas koji se kuzite u cijelu pricu je ? Dal da odem u trgovinu i kupim 2.5mm2 zvucnicki kabel za 5 kuna po metru ili da trazim neki za 35kn po metru ili da stavim utp kabel kojeg imam kod kuce ?

Reply to
Dokolenko

Ja bi kupio taj jeftini zvucnicki, a ako ti se ne daje lova onda slo¾i od UTP-a. Ionako neces cuti razliku. f

Reply to
filiplolicREMOVE

Spojiti cu utp i kupiti neki za 10kn po metru, pa nek oba sviraju :)))

Reply to
Dokolenko

UTP kabel ufrkaj ovako:

pa javi na grupu svoje utiske.

-- StoneThrower

Stonethrower

Dokolenko je dana Mon, 3 Oct 2011 06:29:47 +0200 nalupao:

radit ?e problema koliko i svaki drugi kabel. Naravno, pod pretpostavkom da ti je otpor UTP kabela dovoljno mali jer ina?e bude radio linearna amplitudna izobli?enja

--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je ima? na glavi kada tresne?

A otpor smanjim vecim presjekom ili ?

Reply to
Dokolenko