"USVIRAVANJE"???

Digitalni kabel? Jedino je OC najblize tome..

Reply to
BladeRunner

a bog te mazol, kaj ljudi ne lupetaju... ovo bi trebala bili Mi¹akova tema jer spada vec u paranormalne pojave... kabelima treba 7-10 dana za usviravanje... :-)) tolko treba njegovom mozgu da skuzi da se zajebo i da se pomiri s tim sto je dao brdo para za nista vise ili manje kvalitetan kabel kojeg je mogao kupiti u svakom elektromaterijalu... a ima budaletina na ovom svijetu.. :-)

ima tu jos faktora koji utjecu u duljinu usviravanja samo sto oni jos nisu dosegli taj nivo audiofilstva... npr dal kabel postavljas prijepodne ili popodne, kojom ruko ga odmotavas iz koluta, koje boje je kolut, kojeg je spola prodavac koji ti prodao kabel, koliko daleko je i kojom vrstom prijevoza putovao taj kabel... ima jos toga samo im treba jos malo vremena... :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

:D

--
________
Pozdrav,

Hehe, meni su najjaèi oni koji ka¾u da kabel od napajanja komponenti utjeèe na kvalitetu zvuka, a ne raèunaju onih 5 i kusur km vodièa raznih presjeka, materijala i kvaliteta, prijelaznih kontakata u rastavljaèima, osiguraèima, razvodnim kutijama, utiènicama itd... to nema veze, bitno da utjeèe ovih metar i pol kabla od utiènice do komponente. :D

®ivili audiofili.... :D
Reply to
Bender

Kabel (audio) mora raditi jednako kako god bio okrenut jer je zvuk AC signal.Famozna strelica oznacava stranu na kojoj je spojen oklop (radi izbjegavanja ground loopa) a ne smijer signala. Ono sto bi moglo utjecati na zvuk je DC offset ili DC prednapon kabela a koji se nigdje ne spominje na HIFI stranama (u profesionali se moze u emulirati fantomom ako izvor trpi DC na ulazu).

Kod zvucnika/mikrofona i sl postoji odredjeni efekt usviravanja zbog promjene karakteristike materijala.

psmtr, jel ja to vidim 1.5m FTP-a za 500 dolara?

Reply to
chuspy

bas sam to htio rec, mislim ono wtf, ali ipak postoji i jedna daleka aproksimacija, ako ima filter, pa ne susti kad se pali skrinja koja je na istoj fazi, ali ostalo mislim ono cmon...

Reply to
chuspy

ovo je jos i logicno jer su membrane u njima pokretne pa im je potrebno malo da se "razgibaju"

Reply to
chuspy

Dobro vidis, i to jos za "digitalni" audio, a ima cak i oznacen smjer podataka :D

Prije cca tjedan dana sam uzeo 1.5m HDMI High Speed kabel za 25Kn koji bi trebao biti testiran do 340 MHz tj. 10.2 Gbit/s, i prenositi osim zvuka i sliku bolesno visoke rezolucije :)

--
________
Pozdrav,

rockefelleru, ja sam na akciji negdi ga nasa za 18kn :D

Reply to
chuspy

bilo bi fora zakrimpat jedan i uzet taj i spojit ih na dtx1800 i pitat ih da protumace print. Da mi je znat sta bi onda nadrobili da opravdaju tih

500$
Reply to
chuspy

gle ti ne znas... pa treba sve te silne elektroncice i pripitomit nekako, pa to traje... :)))

Reply to
Word

To je web, a tip ej Pecotiæ kojeg sam ja prozvao da se doka¾e.....noooo :D

Reply to
mtech

ali kak netko moze pusit to ak se vec radi o digitalnom signalu... ne kuzim ?

Reply to
grizli

Vidi dolje, jel' ti sad jasno?

- while (1);

Reply to
while(1);

A ono se ispostavi da je pola metra :-))

Reply to
Hombre

zvucnici pate od ovjesobolje pa se treba malo razgibati...

pozdrav

Reply to
Fastah

Vidi, isto mislimo, bas sam htio krenut pisati "jel to obican UTP od "99,99% pure" bakra? Da su zice od platine ne bi toliko kostalo, s tim da je po tu platinu isao jos zivuci Neil Armstrong u raketi ares 1 u drugu galaksiju udaljenu 100, 000ly...

Reply to
BladeRunner

bas to... pa kolko se ja kuzim u to sve zvucnik zatitra pun kufer i

800 puta U SEKUNDI pa ne znam zas bi se stvar "razgibavala" duze od sekunde...
Reply to
Word

exactly, zato sam reka da bi volija vidit to spojeno na cable analyser ili DTX-a pa da kazu sta unutra kosta arm & leg & another arm & another leg & kidney :D

p.s. usput bi im dao print analize toga i jednog rucno zakripmanog za 5kn pa da prepoznaju koji je koji, kad tvrde da vrijedi toliko

Reply to
chuspy