USB prijenosni disk + struja

Imam 2.5" 350gb usb prijenosni disk koji se po defaultu kaci na 1 USB port PCa i iz istog se napaja. No u uputama diska je navedeno da ako bude problema sa strujom, tj. nedostatkom iste da se moze kupiti tkz. Y USB kabel, dakle dva konektora idu u USB portove, jedan ima "normalnu konekciju" dok drugi vuce samo 5V iz drugog porta. Disk nekad proradi iz prve ,ali uglavnom se muci, jer da se zaspinna treba mu cirka 700mA struje a port mu to rijetko priusti. Kako nemam jos jedan USB port viska a ne zelim kupovat USB hubove ideja mi je da kupim taj Y kabel, jedan konektor ustekam normalno u USB port, dok bi na drugi konektor spojio direktno 5V sa molex konektora od napajanja. Pretpostavljam da bi to trebalo funkcionirati, ili se varam?

Hvala

Reply to
Tihomir K.

ja u takvom slucaju koristim ovo:

moze i od raznoraznih punjaca za mobitele i mp3 playera kojima se usb kabel odvaja od takvog punjaca

Reply to
hirn hilg

Trebalo bi funkcionirati bez problema, ali kako na molexu nema nikakvog strujnog limitatora, ako nesto krivo spojis ili dodje do kratkog spoja moglo bi se dosta toga solidno zdimiti...

Potrosio si sve portove na zadnjoj strani ploce ili kompletno sve USB portove na ploci ? Nove ploce imaju hrpe USB headera, ali vise nitko ne daje brackete uz plocu, pa ga moras posebno kupiti...

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

Ne bi vjerovao ali uspio sam napuniti svih 8 dostupnih portova(ukljuceni headeri) , danas vise manje svi prakticni gadgeti dolaze u USB izvedbi...

Uglavnom "3 puta provjeri pa sjeci" i valjda nece biti dima :) Hvala.

Reply to
Tihomir K.

Da, znam za te adaptere ali nemam volje ustekavat jos disk u "220V", a i cijena toga u hgspotu je daleko prenapuhana.

Probat cu sa molexom,pa sta bude :)

Reply to
Tihomir K.

Prije kupnje kabela bi trebalo isprobati kako se disk pona¹a na svakom pojedinom portu. Ovisno o ploèi, neki portovi ne mogu dati 500mA, dok neki drugi mogu, pa se isplati probati sve, a onda za disk koristiti onaj koji daje vi¹e struje, a na onaj drugi spojiti tipkovnicu, printer ili neki slièan ureðaj koji ne vuèe puno struje iz USBa.

Reply to
[.Night.]

To je odmah isprobano. Na straznjim portovima koji su direktno na maticnoj nije uopce htio radit, radi jedino dok se spoji na header na maticnoj, s tim da bira i brackete koji se spajaju na headere (mora biti jako kratak kabel,i jedan od skupljih/kvalitetnijih bracketa).

Najjednostavnije mi je povuci tih 5V s PSUa pa ce imati struje napretek.

Reply to
Tihomir K.

Koji genijalac je izmislio taj limit od 500mA.....i drzi ga se i danas 'k'o pijan plota'?